Ez a szekció ad útmutatást arra vonatkozóan, hogy hogyan lehet helyesen hivatkozni írásban a Facebook-ra saját termék vagy szolgáltatás reklámjában.
Irányelvek
- Lehet hivatkozni a Facebook-ra (online és offline), ha azzal az adott cég, termék stb. Facebook-os jelenlétére történik hivatkozás, illetve arra, hogy a cég a Facebook szolgáltatásait veszi igénybe. A hivatkozásnak valósnak kell lennie, és nem sugallhatja, hogy az adott cég a Facebook tevékenységében közreműködik vagy a céget a Facebook bármilyen módon támogatja.
- A Facebookra történő szöveges hivatkozások kizárólag a Facebook.com bejelentkező oldalára hivatkozhatnak/vezethetnek.
- A cég saját neve, logója , brandje stb nem keverhető a Facebook nevével, logójával stb.
- A ”Facebook” szónak ugyanolyan betűmérettel és ugyanolyan formában kell megjelennie, mint a többi szövegnek.
- A ”Facebook” szót nagy kezdőbetűvel kell kezdeni.
- Meghívás esetén lehet azt mondani, hogy „kedveld az oldalunk” vagy ‘legyél a rajongónk a Like/Tetszik gombra kattintva”, azonban nem lehet meghívni senkit arra, hogy legyen az adott oldal ismerőse – a felhasználók csak másik felhasználóknak lehetnek ismerősei.
- Nem lehet használni a Facebook-ot és a Facebook egyéb védjegyét igei értelemben, illetve többes számban.
- Ha a Facebook-ra, mint egy esemény szervezési eszközére történik hivatkozás, egyértelművé kell tenni, hogy az adott cég, és nem a Facebook felelős az esemény szervezéséért.
Saját (Vanity) URL-ek
- Megengedett a saját oldaladra mutató Facebook hivatkozás használata és reklámozása, feltéve, hogy a hivatkozás kizárólag az adott Facebook oldalra vezet és nem máshova.
- A Facebook szónak ez esetben is ugyanolyan betűmérettel és ugyanolyan formában kell megjelennie, mint a szöveg többi része.