Igen, ebből a szempontból a Facebookon zajló játékok is olyan nyereményjátékok, mint bármely más nyereményjáték, így játékszabályzat is szükséges hozzá, akkor is, ha „csupán” egy rövid ideig zajló, posztban futó játékról van szó.
Ezen „új típusú” Facebook játékok esetén (tehát amennyiben csak a rajongói oldalon jelenik meg a játék egy posztban) elképzelhető, hogy nehézkes külön-külön szabályzatot feltüntetni, és elfogadtatni, vagy technikailag nem oldható meg úgy, mint az applikációk esetén. Erre megoldás lehet, ha a rajongói oldalon kerül közzétételre egy általános oldalhasználati feltételrendszer, amely megfelelően vonatkozik az ugyanolyan típusú promóciókra, játékokra és a rajongói oldalon futó tevékenységekre (úgy mint, egy promóciós weboldal esetén). Erre a felhasználók figyelmét minden esetben fel kell hívni, és a játékban való részvétel előtt el kell fogadtatni, és az adatkezelési hozzájárulásokat is be kell szerezni.