Facebook

Irányadóak-e a magyar jogszabályok a Facebook-on szervezett játékokra?

Milyen szabályokat kell figyelembe venni Facebook promóció szervezésekor?

Hogyan szervezhető nyereményjáték a Facebook-on? Lehet-e posztban vagy külön applikáció szükséges?

Minden Facebook promócióra kiterjedő korlátozások

Felhívható-e a játékos arra, hogy a saját idővonalán tegyen közzé a nyereményjáték keretében posztot?

Szükséges játékszabályzat, adatkezelési bejelentkezés a Facebook játékok esetén is?

A Facebook felhasználó hozzájárulhat-e az oldal like-olásával ahhoz, hogy reklámüzeneteket kapjon?

Jogszerű-e az ismerősök meghívására ösztönzés egy Facebook játékban?

Facebook-ra történő hivatkozás

Ez a szekció ad útmutatást arra vonatkozóan, hogy hogyan lehet helyesen hivatkozni írásban a Facebook-ra saját termék vagy szolgáltatás reklámjában.

Irányelvek

  • Lehet hivatkozni a Facebook-ra (online és offline), ha azzal az adott cég, termék stb. Facebook-os jelenlétére történik hivatkozás, illetve arra, hogy a cég a Facebook szolgáltatásait veszi igénybe. A hivatkozásnak valósnak kell lennie, és nem sugallhatja, hogy az adott cég a Facebook tevékenységében közreműködik vagy a céget a Facebook bármilyen módon támogatja.
  • A Facebookra történő szöveges hivatkozások kizárólag a Facebook.com bejelentkező oldalára hivatkozhatnak/vezethetnek.
  • A cég saját neve, logója , brandje stb nem keverhető a Facebook nevével, logójával stb.
  • A ”Facebook” szónak ugyanolyan betűmérettel és ugyanolyan formában kell megjelennie, mint a többi szövegnek.
  • A ”Facebook” szót nagy kezdőbetűvel kell kezdeni.
  • Meghívás esetén lehet azt mondani, hogy "kedveld az oldalunk" vagy 'legyél a rajongónk a Like/Tetszik gombra kattintva”, azonban nem lehet meghívni senkit arra, hogy legyen az adott oldal ismerőse - a felhasználók csak másik felhasználóknak lehetnek ismerősei.
  • Nem lehet használni a Facebook-ot és a Facebook egyéb védjegyét igei értelemben, illetve többes számban.
  • Ha a Facebook-ra, mint egy esemény szervezési eszközére történik hivatkozás, egyértelművé kell tenni, hogy az adott cég, és nem a Facebook felelős az esemény szervezéséért.

Saját (Vanity) URL-ek

  • Megengedett a saját oldaladra mutató Facebook hivatkozás használata és reklámozása, feltéve, hogy a hivatkozás kizárólag az adott Facebook oldalra vezet és nem máshova.
  • A Facebook szónak ez esetben is ugyanolyan betűmérettel és ugyanolyan formában kell megjelennie, mint a szöveg többi része.

Hogyan használhatod a Facebook márkajegyeket, védjegyeket – általános irányelvek

Hogyan használhatod a „like” gombot?

Használhatod-e a ”Facebook” logót?

Hogyan használhatod az ”f” logót?

Screenshot-ok (képernyőfotók) használata

Gyermekzár

Hogyan óvhatjuk meg gyermekeinket a kritikus médiatartalmaktól?

Hogyan állíthatom be tévékészülékemen a gyermekzárat?

Hogyan fog találkozni gyermekem a tiltással TV készüléken?

Hogyan állíthatom be a gyermekzárat a számítógépemen?

Milyen szűrőprogramokat tudok a számítógépre telepíteni?

Mit tehetek okostelefon vagy táblagép esetén?

Hotline

Hova fordulhatok segítségért abban az esetben, ha azt észlelem, hogy egy internetes oldalon kiskorúakat ábrázoló pornográf felvételek tesznek közzé vagy esetleg egy weboldal egyéb olyan tartalmat szolgáltat, amely a kiskorúak fejlődésére károsan hathat?

Milyen esetekben tehetek még bejelentést az internet hotline weboldalon?

Hova fordulhatok abban az esetben, ha kéretlen elektronikus üzenetet, tehát spamet kapok?

Mit tesz az internet hotline a bejelentést követően?